Food Pharmacy podden
Vill bara tipsa alla som är intresserade av både mer naturlig hudvård och om hur kost och livsstil påverkar b la våran hud, om Food Pharmacys podd.
Det finns många avsnitt om allt möjligt och däribland några om hud, men även t ex om hur andningen påverkar våran hud. Och så allt möjligt annat!
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
Food Pharmacy är suveräna med ett brett innehåll som kan anpassas på många olika sätt. Jag följer dom och just nu deltar jag i deras summer camp. Ett treveckors program för att komma i form. Suveränt bra, med massor av tips och pepp.
/Désirée
#1 Definitivt! 😁 Köpte deras två första böcker för ett par år sedan och har kikat in på bloggen då och då. Senaste veckorna när jag har flyttstädat på jobbet, så har jag väl lyssnat kanske 20 timmar på deras poddar 😅
Jag har alla tre böckerna plus professor Stig Bengmarks bok 😇 Food Pharmacy kommer ut med sin fjärde bok framöver.
/Désirée
#3 Jag vet och jag tänkte köpa den och Näringsjägaren samtidigt då 😁
Är även sugen på att vara med i någon challenge/camp i framtiden 😎
Vi kanske kan ha en liten egen dold grupp här för oss som gillar/ följer Food Pharmacy?
/Désirée
#5 Det kan man säkert ha, men behöver den vara dold och hur skapar man en dold grupp? 😊
Om man ska kunna dela mer privat info, så kan det vara bra med en dold grupp för endast inbjudna medlemmar. En sådan grupp startas genom att man kryssar i för endast inbjudna medlemmar.
/Désirée
Nu bör du kunna se den privata gruppen? 🙂
Japp 👍
/Désirée