Annons:
Etikettköpta-produkter
Läst 3318 ggr
kaninn
2012-01-04 00:47

Hjälp för Finare hy

Hej! Jag är tonåring och har kommit in i en period när jag får mycket finnar och oljigt ansikte, jag skulle vilja ha lite hjälp med produkter som tar väck finnar och för din hy vackrare

Annons:
frida51
2012-01-09 21:02
#1

Basiron! finns på apoteket! bäst i test i veckorevyn! har själv det och det funkar jätte bra! :)

MajaL
2012-01-12 12:35
#2

Nja, apoteksprodukter har jag nu i efterhand (efter att ha börjat göra själv) insett inte var lika effektiva som jag trodde.

Testa ta zink på utslagen också, himlans bra för kännslig hy. :)

Ett tips är att göra ett zink-puder.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

 

 

 

Exxozzie
2012-01-15 12:09
#3

Ja, jag håller nog med Maja där.

Jag testade också Basiron men det kliade i hela ansiktet och då har jag inte särskilt känslig hy. =/


ComingTogether
2012-01-17 19:19
#4

Jag har samma problem, ganska mycket finnar och fett ansikte. Behöver egentligen också tips på tvättar och scrubs men tänkte tipsa om Tikei.se som säljer 100% naturligt smink, gjort på mineraler. Hur bra som helst för alla, speciellt oss med fet hy. Den gröna concealern har jag haft bra användning för, täcker röda märken och finnar riktigt bra. Man blir inte irriterad i huden heller. Får fem av fem toasters av mig! Ett tips är dock att läsa på lite på sidan innan man beställer och gärna beställa prover innan man beställer de stora burkarna, så att man inte får fel färg osv.

Upp till toppen
Annons: