Annons:
Etikettköpta-produkter
Läst 3360 ggr
[Sophieeee]
2012-03-27 20:11

Solarium

Hej! Början av maj så har jag konfirmation, och då skulle jag gärna vilja vara liiiiiite brun. :) Har aldrig solat solarium förr, så min fråga är.

* Har man kläder på sig? xd
* Hur farligt är det?
* Hur länge ska man sola för att se skillnad?

Haha tack =)

Annons:
julklappen
2012-03-29 14:45
#1

Jag kan berätta om mina erfarenheter när det gäller Sola solarium. Jag solade ofta förr i solarium, tyckte det var rätt skönt och man blev lite brun(efter c:a 10 gånger och 30 minuter varge gång. ) Men Jag läste sedan i ett par tidningar att det fanns risker med att sola solarium och i en tidning(kommer inte ihåg i vilken tidning ) så läste jag att det var en kvinna som solade och att locket på Solariumet ramlade ner över henne så att hon brändes ihjäl, Locket fastnade över henne och hon kunde ej få upp det. I en annan tidningsartikel så läste jag att  Locket på solariumet kan ramla ner över än när man ligger där och att det är risk för att man kan få Cancer längre fram i sitt liv sedan om man solar solarium.Så jag för min del vill helst ha naturlig brun solbränna. Det syns på människor om de har naturlig solbränna eller om de har solat solarium. Tänk på att det finns risker med solarium.

[Sophieeee]
2012-03-30 19:29
#2

#1 Tack, har du någon erfarenhet av "brun utan sol"?

julklappen
2012-03-30 23:43
#3

Jaa, det kan nog vara bra.(jag har använt deyt förr) Men en gång när jag smetat på mig "Brun utan sol" så smetade jag väl på mig för mycket. Jag såg kostig ut i ansiktet och jag blev mycket mer än  "brun" i ansiktet kan jag berätta.Det såg verkligen kostigt ut och onaturligt ut.

[Sophieeee]
2012-03-31 15:18
#4

Tack :) får bli det!

yvonnel
2012-04-05 12:01
#5

#0

Köp och ät D3-vitaminer i högdos, ta 10.000 IE per dag så blir du brunare över hela kroppen och kommer att må bättre när du får tillräckligt med rätt sorts vitamin som kroppen faktiskt behöver till allting.

[Sophieeee]
2012-04-06 15:46
#6

#5 Tack!! Men idag började jag med brun utan sol :D

Annons:
Carrolinline
2012-04-08 22:58
#7

#6 När jag testade brun utan sol för längesen gick det inte bra .. Först blev det väl någurlunda jämnt men sen när det började gå bort redan andra dagen blev det inte fint ska jag säga. Blev fläckig överallt så jag knappt ville visa mig för någon :/ sen dess aldrig mer :D Kan ju också varit jag som fått tag i någon med extremt dålig kvalitet..

Upp till toppen
Annons: