Annons:
Etikettköpta-produkter
Läst 2858 ggr
drutten2
2012-06-18 19:07

Urtekram's produkter?

Undrar om det är någon som testat Urtekrams produkter?

http://www.grongava.se/search/products/urtekram/12

Tacksam för tips.

Tala gärna om vad ni tyckter om dem.Glad

Annons:
sotlynx
2012-06-20 02:52
#1

Jag har provat flera! Deodorant, schampo, balsam, tvål, hudkräm och doft. Alla är bra förutom deras balsam som var helt värdelösa på mitt hår. Deodoranten luktade läskigt men funkade bra! Deras schampo och tvålar luktar gudomligt och håller vad dom lovar bra i förhållande till priset!

drutten2
2012-06-20 16:04
#2

Tack så mycket. Funderar på att skaffa en mer naturvänlig deo bl a. Och kanske ett bra sulfatfritt schampo och Dusch. Hur är dofterna på dessa produkter?

Funderar på Ros spray, eller är sticken bättre?

sotlynx
2012-06-21 02:10
#3

Absolut allt utom rosdoften!! den luktar skarpt och äckligt. Rekommenderar nässel, rosmarin och brown sugar! finns även doftria variander!

drutten2
2012-06-21 09:29
#4

Usch då, va synd. Jamen då kikar jag på de andra dofterna istället.Glad

StinaY
2012-06-27 16:21
#5

Jag har precis prövat deras nya serie med björk. Schampot var jättefint tycker jag både i doft och verkan. Håret blev rent men inte uttorkat. Däremot så känns ju balsamet helt annorlunda än ett "vanligt" kemiskt balsam, så jag kladdade in en hel del i längderna för att det liksom inte kändes mättat. Men sen hade jag fett hår efter duschen, så jag förstår nu att jag överdoserat. Med andra ord verkar det dessutom ganska drygt. Dessutom- riktigt bra pris på grejerna, tror jag betalade ca 40 kr styck på Ica Maxi. Nu vill jag prova mer från dem!

Medarbetare på träning.ifokus

Upp till toppen
Annons: