Annons:
Etikettköpta-produkter
Läst 3324 ggr
helenasvennesson
2012-10-14 00:47

Tandblekning

Någon där ute som testat att bleka tänderna hemma? Isåfall, Vad använde ni för produkter, vart köpte ni dem och vad var det för pris?

Annons:
helenasvennesson
2012-10-14 00:49
#1

Någon som testat dessa produkter?

kajsaaberg
2012-10-20 18:03
#2

Hej! Jag har inte testat den där tandblekningen, men Tandblekningsbutiken.se har ett riktigt bra kit för att bleka tänderna hemma Glad Funkar alltid lika bra!

helenasvennesson
2012-10-27 00:26
#3

Kanske borde testa! Skrattande

Någon annan som beställt därifrån?

Åsa S
2012-10-29 08:51
#4

Plus gjorde tester på flera av de där tandblekningskitena det var inte så bra resultat, blev kanske nån nyans ljusare men utan färgkarta var det svårt se nån skillnad och en tandläkare sa man kanske kan få ljusare ifall man anänder medlena ofta men då kan man samtidigt förstöra tänderna. Är nog bättre spara pengarna och när man fått ihop tillräckligt gå och göra riktig blekning hos tandläkare + man får i sig mindre gifter ifall man går till tandläkaren de gör ju en skena som sluter tätt så inget läcker, skenorna i kiten sluter inte tätt utan mer kemikalier läcker ut i munnen.

Perly
2012-11-09 22:44
#5

Har endast provat en "huskur" som vissa säger ska funka med citronsaft, uff, såg ingen skillnad efter två veckor så slutade då då det bara var obehagligt Skrattande

Alltid Oavsett

TatsuOni
2012-11-11 13:54
#6

Om de är missfärgade så ska bakpulver funka för att "blästra" bort det. Lite på tandborsten en gång i veckan några gånger sägs fungera. Har dock inte testat det själv. Annars så gör tandläkare någonting liknande. De "högtryckstvättar" tänderna för att få bort missfärningar. Min far som är rökare och kaffedrickare gjorde detta och det blev stor skillnad. Annars så håller jag med #4 att det säkert är bättre att bleka hos en tandläkare,


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Annons:
helenasvennesson
2012-11-24 23:17
#7

Funderar starkt på att spara ett tag och prata med en tandläkare när jag fått ihop pengar! Har även hört folk som borstar med salt, ska tydligen funger bra. Någon som testat? Flört

Åsa S
2012-11-25 07:27
#8

Dentosal är en tandkräm med salt i kanske kan det ta bort lite ytlig missfärgning från ex. kaffedrickande men det är ju inget som kan jämföras med resultatet man får då man går till tandläkaren och bleker.

Carrolinline
2012-11-25 23:55
#9

Borsta med bikarbonat hjälper. Men var försiktig det sliter på tänderna som f*n om man gör det för ofta.

elfriedes
2013-01-16 20:21
#10

Någon som vet vad en tandblekning hos tandläkaren kan gå på ungefär?

Ramiraz
2013-01-21 10:50
#11

Tandkräm för rökare är bra.

Upp till toppen
Annons: