Annons:
Etikettköpta-produkter
Läst 2764 ggr
ilenna90
2013-01-14 18:37

kallare hårfärg

jag har varit brunhårig ganska länge (färgat) men avfärgade för ett tag sedan hos en frisör för att sedan lägga i rött i det.
Dom första veckorna var jag ganska nöjd (tyckte dock att det syntes liite för lite) men sen har det liksom mattats av och inte längre varit en lika kall röd nyans som jag vill ha.
färgade för några veckor sen hemma med två olika blandade färger jag fått som förslag ifrån min frisör, men känner mig inte särskilt nöjd nu heller utan håret känns för brunt/ljusrött : o

frågan jag har är i alla fall om det finns nån här som har tips på nån bra toning/färg som kan ge mitt hår en lite kallare mörkare röd? Det får gärna skifta lite i rött/lila, så att det blir den där kalla nyansen jag nämnt.
Vill dock inte bleka eller nånting, utan vill kunna ha i färgen i håret som det är. Och utan att håret blir För mörkt, eftersom jag inte vill gå tillbaks till mörkbrunt än utan testa på att vara rödhårig :) Men jag vill inte bli knallrödhårig/hennaröd heller. haha många vill/vill inte, men håret är ju en viktig del :o

jag försökte ta kort på hur mitt hår ser ut nu men ni kanske vet hur svårt det är att fånga färgnyanser på kort! stämmer varken med eller utan blixt. men skickar med ett kort här ändå så att ni kanske kan tänka er på ett ungefär.

http://i46.tinypic.com/211we1h.jpg

skulle vara jättetacksam för tips på färg! :) helst ifrån något utav dom vanliga märkena som finns hm/lindex osv.
har redan lagt ut rätt mycket pengar på dom här olika färgerna så har ingen lust att köpa frisör-märkena för 200+ ;)

Annons:
Upp till toppen
Annons: