Annons:
Etiketthuskurer
Läst 3176 ggr
GinaCosmo
2013-01-17 16:27

Celluliter

Någon mer än jag som har problem med celluliter och vill ha hjälp att bli av med dessa?

Eller någon som har tips på huskurer som fungerar?

// I like beeing a mess, that´s who I am.

Annons:
Exxozzie
2013-01-21 10:29
#1

Huskuren mot celluliter brukar vara oljor. T ex solrosolja blandat med en citrusolja (eterisk som luktar mycket) av t ex citron, mandarin, lime… Detta i kombination med bad och massage. Som extra effekt kan man lägga i citronskivor i oljan (det blir inte gammalt om skivorna är täckta av oljan).

Har själv inte testat och är lite osäker på om det fungerar. Annars brukar ju många föreslå träning.


GinaCosmo
2013-01-21 15:27
#2

Jag har hört att man kan duscha i hett vatten o sen byta till kallt o sen hett igen, o växla så för att sätta igång blodcirkulationen.

Jag bruklar göra så men det är nog något man ska göra regelbundet o det orkar jag inte hålla på med.

Det e nog där problemet är…

Jag har inte tålamod.

// I like beeing a mess, that´s who I am.

Exxozzie
2013-01-21 16:20
#3

Ja, det kanske funkar? Blodcirkulation är ju bra i de flesta avseenden. :)


sandra74
2013-01-21 22:16
#4

Massage med Kaffesump rekommenderas på flera bloggar, frågan är om det är kaffesumpen eller massagen som är det viktigaste…. Har sett ett klipp på youtube om eteriska oljor som man skulle blande och massera men jag kan inte hitta det. Tror det var fem olika oljor.

GinaCosmo
2013-01-21 22:45
#5

Kaffesump har jag testat men det gav inget resultat alls.

// I like beeing a mess, that´s who I am.

sandra74
2013-01-24 22:03
#6

Här kommer ett bra klipp från youtube, jag tror dock att enda sättet att lyckas är att fortsätta göra det ofta, jag brukar tröttna efter ett par gångerSkäms

Annons:
GinaCosmo
2013-01-25 15:19
#7

Gaaah, 7 olika essentriska oljor!!!

Herregud nä =)

Nåt ENKELT för annars tröttnar jag direkt =)

// I like beeing a mess, that´s who I am.

Upp till toppen
Annons: