Annons:
Etikettredskap-ingredienser-råvaror
Läst 2465 ggr
[Classsic]
4/22/13, 9:36 AM

Bodys som håller in magen?

Jag har lite mycket mage men vill gärna kunna bära något annat än tältliknande klänningar och känna mig bekväm dvs lite tajtare klänningar och kjolar som smiter åt runt midjan. Annars till höst, vår och vinter så funkar det ju ganska bra med strumpbyxor som håller in magen men jag tänker nu framåt sommaren då man vill kunna gå barbent och inte har några strumpbyxor som kan hålla in magen. Är det någon som vet om någon produkt som man kan ha under som håller in magen? Vet att det finns bodys och liknande som slutar både mitt på låren och under brösten men dessa skapar en kant där sedan fettet på kroppen väller ut då de sitter åt så pass mycket "där detta plagg slutar" vilket ser konstigt ut. Eller så är det att de fortsätter upp över brösten och syns vid halsringningen så att man inte kan ha en klänning utan att bodyn sticker ut under. Så är det någon som testat en liknande produkt som inte är som jag beskriver ovan?

Annons:
Afturelding
4/24/13, 9:59 AM
#1

Jag har tyvär inte testat själv, men ett tips för att få bukt med problemet du beskriver händer upptill vid bysten är att sätta bodyn under BHn, så blir det en mer naturlig avslutning. Och sen bör man väll välja en som drar in lagom mycket så att det inte "väller över" för mycket också. Gå till en underklädesbutik och be om råd :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: