Annons:
Etikettredskap-ingredienser-råvaror
Läst 11469 ggr
Cazzos
5/29/13, 8:26 PM

Köpa E-vitaminolja

Hej!

Var kan man köpa E-vitaminolja, i butik?

Har googlat en del men hittar bara internetbutiker. Jag är inte myndig och min mamma vill inte beställa åt mig, så om det är någon som vet om det finns en butik man kan gå till så vore det jättesnällt om ni tipsade mig här 🙂

Jag bor för övrigt i Stockholm, så en butik här vore bra 😉


Annons:
Exxozzie
5/31/13, 1:52 AM
#1

Hmm.. Beror på vad du menar för Olja?

Är du ute efter e-vitamin går det att köpa i kapslar på apoteket. Man kan sticka hål på dem och blanda ut i en Olja man vill använda. Annars vet jag inte om jag har sett det i butik. Men jag har i och för sig inte letat heller.


Cazzos
6/1/13, 11:00 AM
#2

Typ såna här :) http://naturprodukter.se/kroppsvard/kropp/e-vita-hudolja-naturell-130-ml/ http://naturprodukter.se/vita-mineral-antioxid/e-vitaminer/country-life-natural-liquid-e-complex-240-ie-59-ml/ EDIT: Hittade en hälsokostbutik i närheten av mig som säljer E-Vita Hudolja för 116 kr. Min mamma litar inte på hemsidan trots att jag säger att den är billigare där nu (hela beloppet för E-Vita blir 107 kr just nu med det sänkta priset + frakt, vet dock inte om fakturan kostar, det står inget), så jag får helt enkelt gå till butiken :)


Pauliine
6/5/13, 2:50 PM
#3

Nature/life/hälsa för alla,

kom till solna centrum till nature, där jobbar jag, säljer massor av e vitamin Olja 😃

Bästa butiken skulle jag säga är på humegårdsgatan vid sturep, nature där.. Dem är duktiga som tusan.

Sen finns Life lite överallt..

Medarbetare på träning -Instagram: PaulineSvorono

Cazzos
6/5/13, 2:57 PM
#4

#3 Jag gick till Hälsa för alla i ett centrum som är ca 10 minuter härifrån, så det löste sig!

Vad är det för slags butik där du jobbar? 🙂


Pauliine
6/5/13, 2:58 PM
#5

#4 jahaa okej vad bra :) nature heter kedjan, samma koncept som hälsa för alla :)

Medarbetare på träning -Instagram: PaulineSvorono

Cazzos
6/5/13, 3:00 PM
#6

#5 Jaha okej, kanske kikar förbi nån gång 😛


Annons:
Upp till toppen
Annons: