Annons:
Etikettskönhetsrecept
Läst 3634 ggr
Frosstis
2013-06-30 23:17

Röda kinder

Alltså, jag blir galen! Mina kinder är alltid röda så det ser ut som att jag rodnar. De är inte köldskadade eller sådör, men de är liksom röda.. Mina överarmar är likadana, det är typ prickar på mina armar. Har några prickar på kinderna också men det är typ bara på högerkinden (bild).

Varför är min hy såhär och finns det någon kräm eller någonting jag kan köpa?

Annons:
Xristina
2013-06-30 23:29
#1

Jag har så, men i mitt fall tror jag det är brist på vitaminer. Minns inte vilken sorts vitamin det är dock

Cahira
2013-06-30 23:29
#2

Är du högerhänt och brukar luta kinden i handen då du sitter vid dator eller tv eller liknande? 

Vet inte vad man kan göra åt det men det är vad jag har och kom på mig själv att jag lutade kinderna mot händerna.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Frosstis
2013-06-30 23:36
#3

#2 Japp jag är högerhänt. Jag sitter oftast med en vattenflaska under hakan (huvudet är ju tungt! Hahahah) så jag brukar inte sitta med händerna :) dock pillar jag mig ganska mycket i ansiktet, men det är så svååårt att sluta

Cahira
2013-06-30 23:47
#4

Hoppas någon har bra hjälp att tillhandagå :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

gerbil123
2013-07-21 18:08
#5

det kan även vara mobilen som är smutsig, själv har jag småprickar på den kinden jag håller mobilen mot.

om du har på överarmarna också så kan det vara någon slags vitamin brist. Hade själv "knottror" på överarmarna och låren innan men jag åt en sked linfröolja (riktigt äckligt haha) om dagen och skrubbade låren och armarna, detta funkade rätt bra för mig. Dock försvann inte allt med det hjälpte:)

Mvh

kika gärna in på min blogg www.ellasylvander.devote.se

Upp till toppen
Annons: