Annons:
Etikettredskap-ingredienser-råvaror
Läst 3808 ggr
eliinon
8/6/13, 10:45 AM

Ögonbrynen permanent hårborttagning

Hej! Jag undrar om någon här vet nått om permanent hårborttagning mellan ögonbrynen? Anledningen till varför jag är intresserad är att min hud mellan ögonbrynen blir jättelätt irriterad efter noppning och ibland får jag utslag (antagligen inflammerade hårsäckar) som gör ont och sitter rätt djupt :( Har känslig hud! Så Berätta gärna om ni gjort detta själva eller är intresserade 🙂

Annons:
Nathaliebard
8/12/13, 12:45 AM
#1

Letar efter samma Sak, känslig hud jag med:(

eliinon
8/14/13, 10:27 AM
#2

Hej! Skönt att man inte är ensam iallafall :) Ringde och pratade med en salong förra veckan och hon sa att det är svårast att få bort hår i ansiktet men det lär ta typ 7-10 behandlingar typ. Där kostar en behandling 500 kr/gången så det blir ju en del…men funderar ändå på att göra det :)

Exxozzie
9/18/13, 1:10 PM
#3

Laser ska väl fungera? Men det behövs väl en del behandlingar där också innan man blir helt fri från det.


yvonnel
10/8/13, 3:08 PM
#4

Mina ögonbrynshår är kolsvarta och växer fort, inte bara där jag vill ha dem, utan runtomkring och numera är ögonlocken rättså rynkiga så det är lite svårt att plocka. Jag har ibland funderat på att totalbleka och därefter helt enkelt raka av alltihopa, sedan kan man ju måla dit så mkt som man vill ha, det skulle nog inte göra ont iaf.

Gittanglad
10/23/13, 11:01 AM
#5

Bortrakade ögonbryn och ditmålade nya ögonbryn blir väldigt fult, jag lovar!

yvonnel
11/30/13, 4:02 PM
#6

Ja, det tror nog jag också, särskilt som jag inte använder smink särskilt gärna eller ofta.

Annons:
Upp till toppen
Annons: