Annons:
Etikettköpta-produkter
Läst 2417 ggr
blackfriday
8/8/13, 11:48 PM

ID Bare Minerals?

Vad gillar ni bäst? Liquid foundation + puder det traditionella sättet, eller ID Minerals foundation puder i ett?

Med ID Minerals går det lite fortare, men känns inte som det ger samma snygga resultat som att pensla med flytande foundation och sen fixera med puder.

Jag har testat en CC kräm, men blir gul av den(!)

Make Up Store flytande matt foundation känns sådär. Köpte den nyligen. Den verkar väldigt svag, och med puder till (vilket är ett måste för att hålla den på plats) upplever jag att jag får en konstig nyans i ansiktet. Har precis testat Cliniques Even Better foundation, och gillade den inte alls.

Alla utprovade med personal från butikerna. Och då har jag varit i 3 olika butiker, men fortfarande inte nöjd. Kicks concealer är den enda jag använder just nu.

Annons:
sotlynx
8/23/13, 12:24 AM
#1

IDs lösa puder är toppen, näst bäst på listan är Mary Kays mineral foundation i puderform ( vet inte om den finns längre. haft mina i flera år. tar aldrig slut… ) . Inte lika glittrigt som IDs. Man vill ju inte alltid se ut som en levande discokula i nyllet.

blackfriday
8/23/13, 12:26 AM
#2

Ok, tack!

Kicks säljer ID get started kit för medlemspris just nu. Ska prova den :)

sotlynx
8/23/13, 12:28 AM
#3

Köpte mina ID på tradera för halva priset! Tips!!! :D

blackfriday
8/23/13, 12:30 AM
#4

Haha är det sant?

Var det äkta då?

Jag köpte parfym där en gång men det var skit. Fick slänga den. Vet inte om den bara var fake eller gammal. Antagligen båda delar.

sotlynx
8/23/13, 12:32 AM
#5

Finns både bra och dåligt. Du får kolla upp säljarna noga, läs omdömen och se vad de säljer i övrigt. Jag köpte från en som hade massor och visade datummärkning. Det var definitivt the real deal!

blackfriday
8/23/13, 12:34 AM
#6

Skitbra, då ska jag kolla tradera :D

Tack för tipset!

Annons:
Upp till toppen
Annons: