Annons:
Etikettskönhetsrecept
Läst 2454 ggr
Cherryey
1/4/14, 11:35 PM

kurvor

Har ni några tips på hur man kan bli mer kurvig utan att bli tjock på kuppen?
Inom kurvor: smalare midja, större bröst, fin rumpa (som inte bara är stor och tjock utan välformad)
Av att träna mkt blir man ju vältränad, men det har ju oxo sin tendens att bli mindre kurvig.. att inte träna utan bara bygga på sina kvinnliga fettsamlingar känns inte lockande heller.
Är inget hopplöst fall, jag har kurvor, undrar dock om det kan bli mer av den den kvinnliga kroppen på ett bra sett :)

Annons:
KitoBonito
1/4/14, 11:38 PM
#1

Träning ger dig former! Gällande brösten vet jag däremot inte, hojta när du vet ;)

Cherryey
1/4/14, 11:40 PM
#2

Jag har bara upplevt att mitt fett bränns och mina höfter blir mindre, inte lika stora fast "fasta"..

KitoBonito
1/4/14, 11:42 PM
#3

Jag upplever att jag får snyggare höfter, liksom mer jämna. Och gällande rumpa är det guld värt att träna. Tränar du sätesmusklerna så blir "bieffekten" en jävligt snygg och rund röv, så är det bara. :P

Cherryey
1/4/14, 11:45 PM
#4

haha då får jag se till att träna på o prova på det igen då^^

Paui
5/12/14, 7:02 PM
#5

Speciellt att träna lite tyngre vikter ger fin rumpa och midja. Att bara konditionsträna ger inga kurviga muskler. Har tränat ett år till och från och jag ser enorm skillnad, speciellt på rumpan som är fast och kurvig numera! Har inte ändrat min diet ett dugg, äter fortfarande kakor varje dag hehe ;D Det finns jättebra nybörjartränings scheman att följa så man inte skadar sig, det jag har fått tag på funkar suveränt!

Upp till toppen
Annons: