Annons:
Etikettköpta-produkter
Läst 2418 ggr
delfinen1
2014-03-18 14:12

Bästa foundation

Hej! 

Jag måste bara rekommendera Forever livings foundation (den andra som inte är i pulverform, men även den i pulverform är jättebra. Dock inte riktigt lika täckande.)

Jag har testat flera olika foundations och Forever livings foundation slår alla andra märken prdentligt måste jag säga! :) Den är otroligt dryg, räcker jättelänge, innehåller mycket härliga ämnen som skyddar huden och är hudvårdande. För mig är det jätteviktigt att huden även blir skyddad och vårdad av sminket jag använder och det blir den verkigen av denna produkt! Kommer inte ihåg exakt vad den innehåller med det är otroligt mycket hudvårdande ämnen hursomhelst och är helt nickelfri. Huden blir perfekt av denna verkligen! =) WOW!

För att få ett ännu finare resultat kan man börja med att smörja in sig med deras serum innan (som förövrigt även är det bästa serumet jag provat, & jag har provat många dyra märken!)  , då blir huden superlen och mjuk och man får ännu finare resultat!

Ville bara tipsa er som inte hittat någon foundation om denna eller er som är kräsna som vill ha en ännu bättre foundation.

Tidigare har jag provat foundation från clinique , dermaha och make up stores foundation! Dessa foundations var också bra men forever livings är verkligen jättebra! 

För övrigt har jag provat även H&M foundation, alltså deras egna foundation. Den var inte alls skön, kändes att man hade massa gegg på huden. Den känslan slipper man med bl.a clinique, dermaha , makeup stores och forever livings foundation. Det tycker jag är bra för jag gillar inte känslan av att känna att man har något i ansiktet. :)

Däremot om man vill ha en billig foundation så ska man inte köpa forevers då den kostar en del. Om man vill ha en billig foundation så finns H&M foundation (deras egna märke.) Väldigt dålig enligt mig som är kräsen men också väldigt billigt. Alla de foundation som jag nämnde ovan som är BRA kostar en slant. Man får vad man betalar för.

Forever livings foundation kostar ca 320-370kr , minns inte exakt vad den kostade men ungefär i den prisklassen låg den. Den var ju inte jättebillig, så för att nämna nackdelen med forevers foundation är att den är ganska dyr!  Men annars är jag supernöjd! =) Minns inte vad jag betalade för clinique, dermaha och makeup stores foundation men ungefär i samma prisklass eller dyrare vad jag minns. Makeup stores e ganska prisvärd då den kostar ca 250kr. 

Lycka till med val av foundation!

En bra blogg: http://aloeverablogg.blogg.se/ 

Annons:
Upp till toppen
Annons: