Annons:
Etiketthuskurer
Läst 1891 ggr
Stempe123
2015-04-09 16:20

huskurer mot ärr

Någon som vet hur man kan bleka ärr? d är tyvärr ärr jag själv har skapat… inte så djupa utan dom är bara vita, tacksam för all hjälp!!

Annons:
Rumblebee
2015-04-22 18:55
#1

Mig veterligen finns det inga huskurer mot att bli av med ärr, är de inte för grova så försvinner de med tidens gång. Bästa sättet att försöka minimera ärrbildning är att ta hand om sina sår på bästa möjliga sätt. Jag har själv ett ärr på tummknogen efter att råkat skära mig själv, det är väl tre och ett halvt år gammalt och är fortfarande där. Vill du inte att ärren ska synas så kanske sminka över dom? Eller bära breda armband

J-STHLM
2015-06-21 22:30
#2

Jag har själv testat microneedling mot ärrbildning och upplevt att ärret har blivit mindre synligt efter några behandlingar, visserligen så är detta ingen huskur men en behandlingsform som man gör på salong, men det finns microneedlingverktyg att köpa för hemmabruk, kostar runt 395 SEK på nätet. Jag själv har ärrbildningen i ansiktet efter en olycka som har varit ganska kraftigt men tycker det har blivit bättre i strukturen, kanske skulle passa ditt behov? Jag gick till en salong för att göra ansiktsbehandling i Stockholm.

cissi_1993
2015-07-04 20:14
#3

dom här är ju blekta och vita funkar microneedling då?

har bristningar på låren som är vita och fula som jag skulle vilja bli av med

Upp till toppen
Annons: