Annons:
Etikettskönhetsrecept
Läst 1007 ggr
lollynonna
2015-11-26 21:48

Tvätta ansiktet?

Hej! Jag har börjat få lite finnar och jag tucker att det är ytterst fult och vill gärna motverka det. Har ni något tips på hur? Har inte råd med Attköpa superdyra grejer,men något kan ju vara värt att prova. Jag känner mig inte riktigt ren liksom. :P Så hur sk jag göra för att på bästa sätt tvätta facet rent? Tack på förhand.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
Silver83
2015-11-26 22:17
#1

Nån typ av Clearasil som rensar porerna? Antingen tvätten eller de små padsen som man kan torka med. 

Finns väl billigare varianter i vanliga matbutiker, men vågar inte säga om det funkar. Är väl olika för alla i och för sig beroende på vilken typ av hud man har :)

[Tuulikki]
2016-01-14 08:18
#2

Mandelolja har gjort min finniga hy mycket bättre.

lollynonna
2016-01-14 14:39
#3

Tack för svaren! Ska kolla upp det!:D

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

tlover
2016-01-20 16:04
#4

Örtte på röllika kan du också testa

l'm back

Elsaharr
2016-02-29 22:56
#5

Har aldrig finnar längre efter att jag slutat använda foundation. Behöver bara skölja med vatten nu typ. Så om du använder foundation ofta eller liknande skulle jag tipsa att minska på det. Det kanske inte ser så fint ut första veckan men huden kommer tacka dig på sikt :)

Zingo ;D

lollynonna
2016-02-29 22:57
#6

#5 Jag använder mest ett täckande puder, tror du att det skulle hjälpa att sluta med det?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
Elsaharr
2016-02-29 23:00
#7

#6 Jag tror att det mesta smink gör mer skada för huden än nytta. Du kan ju testa en vecka eller så och se om det blir någon skillnad. Jag slutade med både foundation och puder samtidigt och det funkade flr min hy i alla fall :) Nu har jag visserligen småfiskar i pannan, men det är inte direkt "mogna" och klämbara. Det beror nog på att jag har mens just nu.

Zingo ;D

Elsaharr
2016-02-29 23:01
#8

#7 Småfinnar ska det ju stå, inte småfiskar!! XD

Zingo ;D

Upp till toppen
Annons: