Annons:
Etikettskönhetsrecept
Läst 1119 ggr
Majaannamiapia97
6/21/16, 2:20 PM

Settingspray & dipbrow

Setting spray: Någon som vet ett grymt bra setting spray som håller sminket på plats hela dagen utan att det kostar skjortan av en? Har testat Urban Decay's makeup setting spray men tyckte inte den var särskilt bra. Någon som har några tips? Dipbrow promade: Vill så gärna testa Anastasias dibrow Promade men har ingen aning vilken färg och ska beställa via internet. Vill inte chansa på en färg och visar sig vara helt fel och då slösat pengar. Först hade jag tänkt att ta medium Brown men blev osäker. Jag har ingen exakt hår färg utan har brunt/ljust cendrent hår. Mina ögon bryn har samma färg som min naturliga hår färg(har färgat håret för 8månader sedan i brun hårfärg). Vill ha en färg i min ögon bryns färg, om man tänker sig cendren ljus brun/grått (är inte grått men kan tolkas så i vissa ljus). En kall färg. Eller lite mörkare än naturligt. Skulle någon kunna tänka sig att tipsa mig om en tänkbar passande färg? Har jätte svårt att välja…

Annons:
Hundtassens
6/21/16, 3:20 PM
#1

Jag gillar personligen nyx settingspray men också makeup revolution. Nyx kan du beställa hem på kicks och makeup revolution på craycray.se. 

Jag använder färgen taupe i dipbrow. när jag såg den först blev jag väldigt undersam den såg så himla grå ut med medium brown och dom var för mörka. taupe blev helt perfekt för mig. Du har ingen affär där du kan gå in och testa? det kan man göra på kicks vad jag vet. Svårt att ge förslag på färg när jag inte riktigt vet hur din hårfärg ser ut :)

Majaannamiapia97
6/22/16, 9:11 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

#1 Makeup Revolutions spray lät spännande, ska helt klart testa! Finns en kicks butik nära mig men vet inte om de har det märket, tror inte att de har varken Mac, Bareminerals, Nyx, Makeupstore eller Anastasia..:( Lägger upp en bild (förlåt i förhand då det inte är jag utan tagen från google) på ungefär min hår färg. Men taupe lät ju rätt så bra:)

Hundtassens
6/22/16, 12:48 PM
#3

jag tycker du ska testa taupe den passar väldigt bra tror jag! med de bruna färgerna kan det lätt bli att färgerna är för varma eller aldeles för mörka vilket gör att du aldrig kommer kunna göra fina bryn utan super hårda som alla ser på mils håll. Testa taupe den älskar jag så otroligt mycket. Du kan göra mjuka bryn och samtidigt bygga upp till starka. Helt klart bäst!

Upp till toppen
Annons: