Annons:
Etikettskönhetsrecept
Läst 2627 ggr
Moln32
8/19/16, 1:46 PM

DIY setting spray

Börjar skolan nästa vecka, på Måndag. Jag sminkar (inte foundation, concealer) mig till skolan för att utan kan jag se trött ut och har mått psykiskt dåligt över mitt utseende. För att sminket inte ska se "dammigt/kakigt" ut som kan uppstå och ska hålla på plats hela dagen så använder jag ett setting spray från Nyx! Den bästa jag testat, fungera sjukt bra, ser "flawless" ut! Insåg i Onsdags att den har tagit slut!xo Beställde en ny och idag fick jag att min order har behandlats/skickats och tar 1-5 vardagar. Tror inte den kommer fram innan Måndag.. Vet ni om man kan göra ett eget setting spray som fungera bra och håller sminket på plats hela dagen? Vet ni vad man mer kan göra med fixing plus från Mac mer än att bara spraya den över ansiktet för att få bort kakigt/dammigt? Har den men håller inte sminket på plats då den är ett fixing spray, håller iaf inte mitt Sminkspe plats.. Tacksam för ALLA svar, blandar alltid ihop setting spray och fixing spray så menar tvärtom om jag råkat blanda ihop dem. Tack i förhand!

Annons:
Zachis
8/20/16, 11:34 AM
#1

Vad för smink brukar du använda? Mascara, puder mm?

Upp till toppen
Annons: