Annons:
Etikettskönhetsrecept
Läst 2370 ggr
Bunn
9/9/16, 7:59 PM

Få ögonbryn att växa?

Hejsan! Jag är ny här på siten och ber om ursäkt om jag lagt detta inlägg i fel kategori. Nu till saken: Det är så att jag brukar försöka färga ögonbrynen på salong när ekonomin tillåter (vilket är sällan) eftersom de knappt syns då de är så otroligt ljusa. Detta brukar dock inte bli så bra eftersom att ögonbrynen är så tunna/glesa. Nu undrar jag om någon har tips/knep/recept på hur jag kan få ögonbrynen tjockare/fylligare? Hjärtligt tack på förhand :)

Annons:
Majaannamiapia97
9/11/16, 4:31 PM
#1

Hade samma problem som dig, tillslut gav jag upp med färgningen och blev mer intresserad av att försöka få mer bryn liksom. Rekommenderar white one ögonbryns serum. Dock så kostar det en hel del, tror den lilla kostade 499kr och den stora 599kr. Körde den lilla tills den vart tom och såg genast resultat. Men pga priset ville jag testa något billigare.. En billigare variant som man faktiskt kan hitta i köket som jag har kört i något år nu är att använda kokosolja eller vaselin! Älskar detta DIY knepet! Applicera med en tvättat mascara borste med kokosolja/vaselin varje kväll och inom några veckor (för mig tog det 2veckor) så blir brynen fylligare! Fick även något annat från en Life butik då jag berättade om att jag ville ha fylligare bryn som jag blandade ihop med det andra.. Kan dock inte komma på vad den heter då jag inte är hemma förtillfället.. Mycket rekommendationer men rekommenderar även att gå till en Life butik! Hoppas något hjälpte och att brynen ta fart att växa!

Bunn
9/13/16, 2:48 PM
#2

#1 Tack så jättemycket för tipsen :) Var hittar jag white one ögonbrynsserum och ungefär hur länge räcker den? Kokosolja ska jag absolut testa :) Någon som vet något om ricinolja? Dock osäker på stavningen

Upp till toppen
Annons: