Annons:
Etikettskönhetsrecept
Läst 1791 ggr
Lakritsstjärna
2017-04-21 22:37

Celluliter

Har någon något bra tips för att bli av med de eländiga groparna. Jag har provat koppning och en såndär rulle med taggar på. Tränar ca 4-5 gr i veckan. Mina har blivit mycket mindre men de är kvar bara lite mindre tydliga. Något som provat något som verkligen får bort dem. Mina kom i massor under graviditeten :(

Annons:
[Devya]
2017-04-21 22:58
#1

Det enda som fungerade för mig var då jag gick ner i vikt. Från 55kg-43kg (ofrivilligt). Men det negativa var ju att alla former försvann och inte försvann celluliterna helt och hållet men de blev betydligt mindre.

Inget som jag dock rekommenderar. Jag ogillade min kropp mycket mer med den vikten även om celluliterna blev mindre synliga.

Det är nog bara att acceptera celluliterna. Mina lär aldrig försvinna trots daglig träning och ren mat. Har inte sett någon skillnad åtminstone.

Lakritsstjärna
2017-04-23 01:14
#2

Ja jag är inte speciellt stor jag heller 170 och väger 55kg men nått kilo kanske jag kan försöka gå ner och se om de försvinner. Vill kunna visa mig i bikini i sommar

[Devya]
2017-04-23 06:42
#3

Ingen bryr sig dock om du har celluliter. Alla har ju det mer eller mindre. Det bästa är om du jobbar på att acceptera dem. Vet av en som har i princip bara muskler men hon har ändå celluliter. (hon tävlar i simning och åker utomlands jämt och ständigt för att delta i tävlingar) Jag blir bara glad om jag ser folk på stranden som har celluliter. Jag känner mig då inte så ensam.

[Roe Deer]
2017-06-19 22:45
#4

Jag har inte sett några celluliter på mig, men tänker inte på dem som har det… ordet celluliter blev för mig -när jag fick nys om det, löjligt… eftersom var och varannan person har det. Det är naturligt och inget att skämmas för! =) Träning sägs hjälpa, korrigerade makros (procenten mellan kolhydrater, protein och fett). Yoga och stretching kan fungera också! =)

Upp till toppen
Annons: