Annons:
Etikettköpta-produkter
Läst 1424 ggr
Mlyy
8/16/17, 6:28 PM

Flytande foundation?

Hej!

Jag har ganska så nyligen börjat använda flytande foundation och jag köpte första på apoteket - Apoliva. Men nu har dom slutat med den och dom vet inte när den kommer tillbaka igen.

Så, någon som kan rekommendera någon annan bra flytande foundation då jag inte har någon vidare koll alls? 😃

  • Redigerat 3/23/22, 9:30 PM av TatsuOni
Annons:
Jojaton
8/16/17, 6:52 PM
#1

Hur mycket täckning vill du ha, vilken finish (matt, lite lyster eller mitt emellan?) och hurdan hy har du? Alltså är du torr, blir blank, blandhy, känslig…? :)

Johanna - Instagram

Mlyy
8/16/17, 8:07 PM
#2

#1 Lite täckande ska den vara. Mitt emellan finish. Tror jag har blandhy. 😛🙂

Jojaton
8/17/17, 9:55 AM
#3

#2 Lumene CC creme, medium täckning,naturlig finish, behövs fixeras med lite puder eller Smashbox Studio Skin foundation, medium-full täckning (lätt att bygga upp) naturlig matt finish, fixerar sig själv så man måste inte använda puder om man intr blir väldigt blank. Smashbox är lite dyrare än Lumenes men den är såå fin så hade iaf rekommenderat att gå till Kicks och få en färg utprovad och sen få hem en liten provburk :)

Johanna - Instagram

Mlyy
8/17/17, 11:22 AM
#4

#3 Okej, åh tack så mycket! :D Ska kika på det! 🌺

Alexbalex
9/13/17, 10:05 AM
#5

Jag använder Max Factor Face Finity 3 in 1. Tycker att den är perfekt! Färgen 30 sand :)

Jinglebelle
10/1/17, 7:37 PM
#6

Har blivit förtjust i Body Shops Fresh Nude foundation. Känns väldigt lätt på huden, inte lagom täckande och med en naturlig och fin finish! Perfekt att den är fuktighetsbevarande för mig som är torris, men kan tänka mig att man  annars behöver dutta på lite puder för att fixera.

Annons:
Upp till toppen
Annons: